ABOUT

My photo
Oslo, Norway
Studying Lighting Design at Buskerud University College in Norway. This is my personal inspiration blog - but feel free to look around.

LITT OM MEG

Jeg er en student som pendler fra Oslo til Drammen for å studere det som er min hobby og fremtidige drømmejobb. Jeg vil bli lysdesigner. Jeg er heldig som får gå på en skole med et utdanningstilbud innen lysdesign som er enestående i Norden.

Hva er egentilig en lysdesigner lurer du kanskje på? Det kan være veldig mye, det er mange veier å gå. Å gjøre omgivelser trygge - spesielt med tanke på storbyer, i parker, veibane, tuneller osv. En lysdesigner skal utforme belysningsmiljøet, både offentlig og privat. Jeg har ikke bestemt meg for hvilken vei jeg skal ta når jeg er ferdig med utdanningen min, men det virker spennende å jobbe med noe offentlig i bybildet som er både miljøvennlig, brukervennlig og kunstnerisk.

Å jobbe i team, med store firmaer eller starte mitt eget foretak. Enten alene eller med andre. Det er så mange muligheter og jeg gleder meg for hva fremtiden vil bringe. Nå gjelder det å fokusere på studiene, hente inspirasjon fra naturen, arkitektur og kunst, og stå på!


No comments:

Post a Comment