ABOUT

My photo
Oslo, Norway
Studying Lighting Design at Buskerud University College in Norway. This is my personal inspiration blog - but feel free to look around.

WORKSPACE



Her sitter jeg og jobber med skole eller diverse andre ting. Den lille orkideen fikk vi i innflytningsgave. Pantonekoppen fikk jeg i bursdagsgave for et år siden. De superfine Bowers & Wilkins-høyttalerne fikk jeg i 25 årsgave av mamma og pappa. De mest fantastiske høyttalerne jeg har eid. Stilrene, små og en helt ekstrem bra lyd fra noe så lite. De kan anbefales på det sterkeste. I tillegg til alt dette har jeg skaffet meg en Dymo-maskin så nå har jeg lablet alt jeg eier. Det siste jeg gjorde var å merke ryggen på min nye 18 måneders Moleskine planlegger for 2014/2015. Innvendig står navn og telefonnummer. Jeg elsker stilen på denne Dymoen. Det er som en gammel skrivemaskin.











2 comments: